Beneficiile Programului Ozon Corner

Propunem astfel un program de acompaniere, sustinere si ghidare a angajatilor. Specialistul care acorda aceste servicii este un psiholog cu experienta in lucrul cu angajatii din organizatii. El va functiona ca un ghid in procesul de autodescoperiere, insanatosire, implinire personala si functionare optima in conditiile existente in compania pentru care lucreaza.

Cui se adreseaza programul?


Angajatilor care simt ca nu reusesc sa utilizeze potentialul lor asa cum si-ar dori sau care doresc sa se dezvolte; managerilor si profesionistilor care au nevoie sa cunoasca mai bine oamenii pe care ii coordoneaza, sa dobandeasca abilitati decomunicare, mediere, negociere, decizie, organizare, etc;

Celor care doresc sa-si dezvolte creativitatea, sa comunice si sa relationeze mai bine cu colegii si sefii, sa-si imbunatateasca performantele profesionale sau doar sa traiasca mai bine viata profesionala.

Beneficii ale programului OZON:

Cresterea performantei profesionale si eficientei

Organizare si time management

Cresterea capacitatii decizionale

Gestionarea stresului

Comunicare eficienta

Rezolvarea conflictelor

Gestionarea schimbarilor

Cresterea motivatiei si a entuziasumului

Depasirea obstacolelor in calea dezvoltarii personale

Stabilirea clara a prioritatilor, obiectivelor

Implementarea unor obiceiuri sanatoase de viata

Revenirea mentala a angajatilor dupa perioade de stres, doliu, despartiri

Informare si clarificare in situatii de viata dificile, referitoare la relatia cu copilul, partenerul de viata, etc

Durata acompanierii poate fi cumprinsa intre 6 luni si cativa ani. De asemenea, daca frecventa sedintelor este mai mare si beneficiile sunt insa mai mari, ele extinzandu-se mult dincolo de disparitia simptomelor.

Cere oferta personalizata

Cui se adreseaza programul?


Angajatilor care simt ca nu reusesc sa utilizeze potentialul lor asa cum si-ar dori sau care doresc sa se dezvolte; managerilor si profesionistilor care au nevoie sa cunoasca mai bine oamenii pe care ii coordoneaza, sa dobandeasca abilitati decomunicare, mediere, negociere, decizie, organizare, etc;

Celor care doresc sa-si dezvolte creativitatea, sa comunice si sa relationeze mai bine cu colegii si sefii, sa-si imbunatateasca performantele profesionale sau doar sa traiasca mai bine viata profesionala.

Beneficii ale programului OZON:

Cresterea performantei profesionale si eficientei

Organizare si time management

Cresterea capacitatii decizionale

Gestionarea stresului

Comunicare eficienta

Rezolvarea conflictelor

Gestionarea schimbarilor

Cresterea motivatiei si a entuziasumului

Depasirea obstacolelor in calea dezvoltarii personale

Stabilirea clara a prioritatilor, obiectivelor

Implementarea unor obiceiuri sanatoase de viata

Revenirea mentala a angajatilor dupa perioade de stres, doliu, despartiri

Informare si clarificare in situatii de viata dificile, referitoare la relatia cu copilul, partenerul de viata, etc

Durata acompanierii poate fi cumprinsa intre 6 luni si cativa ani. De asemenea, daca frecventa sedintelor este mai mare si beneficiile sunt insa mai mari, ele extinzandu-se mult dincolo de disparitia simptomelor.


Exemplu de situatie de consiliere

Monica, angajata a unei companii multinationale, a divortat de curand. Ea este director al unui department, de doi ani. Din cauza problemelor personale ea nu mai are rezultate optime la locul de munca: nu se poate concentra, este in permanenta agitatie, uita de dead-line-uri, simte ca ii scapa lucrurile de sub control, nu se mai recunoaste.

Spune ca, inainte, era foarte organizata, nu ii scapa nimic din vedere, ca avea o capacitate foarte buna de coordonare si era foarte apreciata.

Se pare ca neintelegerile cu sotul,care au sfarsit prin divortul, din ultima etapa a vietii ei, au afectat-o foarte mult. Ea a parcurs un proces de acompaniere de aproape un an, cu o frecventa de o data pe saptamana.

Rolul sedintelor desfasurate: descarcare emotionala, intelegerea situatiei actuale, acceptarea noului statut (divortata), disponibilitate afectiva mai mare pentru rezolvarea situatiilor conflictuale de la serviciu, optimizarea atentiei si a concentrarii, cresterea capacitatii de efort intelectual, dobandirea capacitatii de a-si regandi viata personala si profesionala.

Mihai, 33 de ani, de curand avansat ca Director de Marketing, s-a adresat specialistului deoarece a observat ca dificultati majore in relationarea cu angajatii subordonatii il impiedicau sa finalizeze proiectul din acel moment.

Mihai era o persoana responsabila, ambitioasa si dinamica, insa nu foarte organizata.Nu se descurca sub presiunea timpului si nu reusea sa le solicite subordonatilor sarcini clare de urmat, starnind confuzie. Comunica foarte rar cu angajatii iar cand o facea era foarte eliptic.

In sedintele de acompaniere, Mihai a descoperit ca se comporta fata de subordonatii sai ca un sef autoritar, cateodata agresiv verbal, nestiind sa exprime foarte clar ceea ce doreste sa realizeze ceilalti.

Cele mai frecvente aspecte abordate au fost: gradul scazut de satisfactie profesionala, incoerenta/ineficienta in luarea deciziilor, management deficitar al timpului, anxietate, incapacitate de gestionare a sarcinilor zilnice.