Povestea Ozon Corner

Ozon Corner este un program de SUSTINERE, GHIDARE si CONSILIERE a angajatilor in vederea imbunatatirii performantelor si a well-being-ului. Primul astfel de program de consiliere in-house, intr-un spatiu special amanajat in interiorul companiilor.

Povestea noastra


Suntem o echipa de psihologi cu drept de libera practica in psihoterapie. Lucram de 10-15 ani in cabinetul de psihologie si am avut astfel ocazia sa intelegem si sa ajutam un numar foarte mare de persoane care ni s-au adresat pentru diferite problematici.

Marea majoritate a persoanelor care ne-au calcat pragul cabinetului au fost angajati ai diferitelor companii.

Am inteles ca ei au nevoie, uneori, sa se informeze cu privire la diferite aspecte ale vietii lor: relatia cu partenerul, cu copiii, cu membrii familiei, cu prietenii. Alteori numeroase stari de epuizare, neliniste, deprimare sau insomnii ii impiedica sa-si desfasoare in conditii optime activitatile profesionale dar si cele legate de alte domenii ale vietii lor.

Oamenii vorbesc in cabinet despre faptul ca anumite activitati pe care inainte le desfasurau cu placere, acum nu le mai produc nici o satisfactie si ca un sentiment de lipsa de sens s-a strecurat in sufletul lor. Isi dau sema ca nu mai sunt multumiti de sine: de felul in care arata, ca au obiceiuri nesanatoase.

Lucrand intr-o companie, angajatii isi dedica o perioada importanta din timpul unei zile ca sa desfasoare sarcinile de lucru. Au o multime de responsabilitati, si realizeaza ca la un moment dat nu se mai pot descurca singuri.

Ar avea nevoie de o ghidare, de cineva care sa le raspunda la diferite intrebari. Impreuna cu o acompaniere potrivita, ar putea sa-si dea seama ce anume si-ai dori sa realizeze, sa se clarifice in legatura cu unele aspecte ale vietii lor pe care nu le mai gestioneaza.

In prezent, ne propunem sa venim noi catre angajat, prin infiintarea unui spatiu special amenajat in compania in care lucreaza. Aici el se va simti confortabil si in siguranta si i se garanteaza confidentialitate deplina.

Propunem un concept original la noi in tara: existenta unui spatiu fizic in interiorul companiei, ca un birou mic si confortabil, dar cu atmosfera specifica unui cabinet de psihologie. Cine intra aici, poate beneficia de un specialist in house, la orice ora din program, dar si in afara programului. Se pot rezolva impreuna cu psihologul, dificultati de relationare, probleme de familie, de cuplu, situatii complicate si stresante la locul de munca sau in educatia copiilor. In acest spatiu, se poate primi sprijin posttraumatic dupa episoade dramatice din viata: despartire, deces, boala.

Conceptul prezentat mai sus isi are originea in constatarea conform careia din ce in ce mai multi angajati ai diferitelor companii nu se puteau incadra in timp pentru a veni la cabinetul de psihologie/consiliere/psihoterapie. Atunci am venit noi in intampinarea dorintelor lor.

La job petreci cel mai mult timp din zi, devenind astfel una dintre cele mai importante preocupari ale tale. Investesti nu doar timp dar si energie si toate cunostintele pe care le detii. De la tine se asteapta mereu performanta si realizari. Pentru a indeplini asemenea asteptari, este necesar ca resursele de care dispui sa fie imbunatatite si corect gestionate.

Povestea noastra

Suntem o echipa de psihologi cu drept de libera practica in psihoterapie. Lucram de 10-15 ani in cabinetul de psihologie si am avut astfel ocazia sa intelegem si sa ajutam un numar foarte mare de persoane care ni s-au adresat pentru diferite problematici.

Marea majoritate a persoanelor care ne-au calcat pragul cabinetului au fost angajati ai diferitelor companii.

Am inteles ca ei au nevoie, uneori, sa se informeze cu privire la diferite aspecte ale vietii lor: relatia cu partenerul, cu copiii, cu membrii familiei, cu prietenii. Alteori numeroase stari de epuizare, neliniste, deprimare sau insomnii ii impiedica sa-si desfasoare in conditii optime activitatile profesionale dar si cele legate de alte domenii ale vietii lor.

Oamenii vorbesc in cabinet despre faptul ca anumite activitati pe care inainte le desfasurau cu placere, acum nu le mai produc nici o satisfactie si ca un sentiment de lipsa de sens s-a strecurat in sufletul lor. Isi dau sema ca nu mai sunt multumiti de sine: de felul in care arata, ca au obiceiuri nesanatoase.

Lucrand intr-o companie, angajatii isi dedica o perioada importanta din timpul unei zile ca sa desfasoare sarcinile de lucru. Au o multime de responsabilitati, si realizeaza ca la un moment dat nu se mai pot descurca singuri.

Ar avea nevoie de o ghidare, de cineva care sa le raspunda la diferite intrebari. Impreuna cu o acompaniere potrivita, ar putea sa-si dea seama ce anume si-ai dori sa realizeze, sa se clarifice in legatura cu unele aspecte ale vietii lor pe care nu le mai gestioneaza.

In prezent, ne propunem sa venim noi catre angajat, prin infiintarea unui spatiu special amenajat in compania in care lucreaza. Aici el se va simti confortabil si in siguranta si i se garanteaza confidentialitate deplina.

Propunem un concept original la noi in tara: existenta unui spatiu fizic in interiorul companiei, ca un birou mic si confortabil, dar cu atmosfera specifica unui cabinet de psihologie. Cine intra aici, poate beneficia de un specialist in house, la orice ora din program, dar si in afara programului. Se pot rezolva impreuna cu psihologul, dificultati de relationare, probleme de familie, de cuplu, situatii complicate si stresante la locul de munca sau in educatia copiilor. In acest spatiu, se poate primi sprijin posttraumatic dupa episoade dramatice din viata: despartire, deces, boala.

Conceptul prezentat mai sus isi are originea in constatarea conform careia din ce in ce mai multi angajati ai diferitelor companii nu se puteau incadra in timp pentru a veni la cabinetul de psihologie/consiliere/psihoterapie. Atunci am venit noi in intampinarea dorintelor lor.

La job petreci cel mai mult timp din zi, devenind astfel una dintre cele mai importante preocupari ale tale. Investesti nu doar timp dar si energie si toate cunostintele pe care le detii. De la tine se asteapta mereu performanta si realizari. Pentru a indeplini asemenea asteptari, este necesar ca resursele de care dispui sa fie imbunatatite si corect gestionate.

Misiunea Ozon Corner


Suntem alaturi de dvs in procesul dificil de descoperire personala si de atingere a unui nivel superior de gestionare a resurselor personale, a starilor emotionale si a problemelor cu care se confrunta angajatii.

Astazi, in organizatii, exigentele sunt foarte mari, dead-line-urile sunt foarte numeroase, cumulul de functii si de sarcini depasesc limita indeplinirii lor cu succes, astfel ca tensiunile incep sa cresca foarte mult, gestionarea propriilor abilitati nu mai poate fi realizata cu success si eficienta activitatii profesionale are de suferit.

Consecinta o reprezinta situatiile in care angajatul este atat de ocupat de slujba, incat nici nu mai reuseste sa se relaxeze. Simte cum devine epuizat si ineficient.

Chiar si propriile conflicte interioare nesolutionate, agresivitatea, sentimentele de inferioritate, dorinta de a fi apreciat sau de a avansa in cariera cu orice pret, etc. declanseaza conflicte in organizatii si pot duce la scaderea eficientei in munca si la o comunicare deficitara in interiorul echipei.

Descopera beneficiile programului Ozon Corner

Propunem astfel un program de accompaniere, sustinere si ghidare a angajatilor. Specialistul care acorda aceste servicii este un psiholog cu experienta in lucrul cu angajatii din organizatii. El va functiona ca un ghid in procesul de autodescoperiere, insanatosire, implinire personala si functionare optima in conditiile existente in compania pentru care lucreaza.

Cresterea perfomantei profesionale si eficientei

Depasirea obstacolelor in calea dezvoltarii personale

Stabilirea
clara a
prioritatilor, obiectivelor

Comunicare eficienta si Rezolvarea conflictelor